BérügyintézésCégünk a havi szinten elkészített bérszámfejtést és ehhez kapcsolódó teendőket a NexonBÉR programmal készíti, mely Magyarország vezető bérprogramja. Tevékenységünk ezen ágazatán kiemelnénk, hogy online ügyintézést is vállalunk, így ügyfelünknek nem kell személyesen átadnia a bérszámfejtéshez szükséges dokumentumokat, elektronikus úton teljesítheti.

 

 

Szolgáltatásunk részletesen:

  • Belépő és kilépő munkavállalók elszámolása, iratok elkészítése, jogviszony váltás kezelése, valamint a felsoroltak bejelentése az illetékes állami szervek felé
  • Munkaszerződések, munkaköri leírások elkészítése, illetve elkészített szerződések kontrollálása
  • Havi szinten a bérszámfejtés pontos, precíz elkészítése jelenléti ívek, valamint egyéb időadat nyilvántartó rendszerek alapján, az illetékes állami szervek felé bevallások elkészítése, főkönyvi és bérfeladások átadása
  • Munkaügyi és személyi iratok kezelése, tárolása
  • Jövedelem és munkáltatói igazolások elkészítése
  • Letiltások kezelése
  • Társadalombiztosítással kapcsolatos feladatok ellátása, illetve a tevékenységhez kapcsolódó kérdésekben tanácsadás
 A 2015. évtől nagyobb létszámú vállalkozások és könyvelő irodák részére is vállaljuk a teljes körű ügyintézést, személyre szabott árképzés alapján.